سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام خمینی(ره)وجوان امروز
ثامن تم
لینک دوستان

جایگاه جوان

امام خمینی، همواره به فردای نسل نو و کارآمدی آنان در پهنه کوشش‏های متنوع و انسان‏دوستانه می‏نگریست. او هر جوانی را به منزله ذخیره عزت و اقتدار کشور تلقی می‏کرد و از او انتظار داشت که خویشتن را برای ایفای مسؤولیت‏های ملی و مردمی مجهز ومهیا سازد. در میان جوانان، رهبر فقید انقلاب، عنایت‏خاصی به دانشجویان داشت، آنان که خواه‏ناخواه روزی سکان‏دار این کشتی در دل طوفان‏ها و گرداب‏ها خواهند بود.

وارث بودن جوانان و تحصیل کردگان فرهیخته و متعهد کشور بی‏تردید متولیان و صاحبان قدرت را در برابر آنان و آینده و خواسته ‏هایشان مسؤول می‏سازد. رفتار عاطفی مناسب و درک موقعیت و منزلت دانشجویان، عامل تاثیرگذاری در هدایت‏گری اندیشه‏ ها و عاطفه‏ های سرشار آنان خواهد بود. بدبینی‏ها و بی‏ حرمتی‏ها و تکفیرهای جاهلانه به مرور زمان فراخنای رابطه آنان را به تنگنای خسران‏ آمیز تبدیل می‏کند. رهبر فقید انقلاب، همواره بر روش و منش پدرانه و مهرورزانه با نسل جوان دانشگاهی تاکید و سفارش داشت، و اولیای امور را از بی‏ تفاوتی بر حذر می‏داشت.


یکشنبه 93/11/5 .:. 9:58 عصر .:. فاطمه السادات نظرات ()
.:. کدنویسی : وبلاگ اسکین .:. گرافیک : ثامن تم .:.
درباره وبلاگ

امام خمینی(ره):*عزیزم ! از جوانی به اندازه ی که باقی است استفاده کن که در پیری همه چیز از دست می رود .حتی توجه به اخرت و خدای متعال
موضوعات وب

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 63126