سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام خمینی(ره)وجوان امروز
ثامن تم
لینک دوستان

جوانان ، جلوه الهى

به تو و سایر جوان ها که طالب معرفت اند وصیت مى کنم که شما و همه موجودات جلوه اویند و ظهور وى اند. کوشش و مجاهد کنید تا بارقه اى از آن را بیابید و در آن محو شوید و از نیستى به هستى مطلق رسید. ( نامه عارفانه امام به خانم فاطمه طباطبایى - صحیفه نور، ج 22، ص ‍ 345)

به جوانهایتان سفارش کنید؛ از قول من سلام به همه برسانید، سفارش کنید که شما جوانها جُند خدا هستید؛ شما دست خدا هستید، شماها کارى بکنید که ایران سربلند باشد در دنیا؛ ما پیش خدا سربلند باشیم ؛ خود شما پیش خدا آبرومند باشید.( صحیفه نور، ج 12، ص 69، بیانات امام در جمع فرماندهان سپاه پاسداران 12/2/59)

جوآنها جدید العهد هستند به ملکوت عالم و نفوسشان پاک تر است و هر چه بالاتر روند، اگر مجاهده نکنند و تحت تربیت واقع نشوند، هر قدمى که به بالا بردارند و هر مقدارى که از سنشان بگذرد، بعیدتر مى شوند از ملکوت اعلا و اذهانشان کدورتش بیشتر مى شود و لهذا تربیت ها باید از اول باشد.

از همان کودکى تحت تربیت انسان قرار بگیرد و بعد هم در هر جا که هست یک مربى هایى باشد که تربیت کنند انسان را و تا آخر عمر هم انسان محتاج به این است که تربیت بشود.( صحیفه نور ، ج 14، ص 102، بیانات امام در جمع اعضاى اسلامى وزارت دفاع و نمایندگان پرسنل اداره سیاسى ، 7/12/59.)

 

 


یکشنبه 93/11/5 .:. 9:6 عصر .:. فاطمه السادات نظرات ()
.:. کدنویسی : وبلاگ اسکین .:. گرافیک : ثامن تم .:.
درباره وبلاگ

امام خمینی(ره):*عزیزم ! از جوانی به اندازه ی که باقی است استفاده کن که در پیری همه چیز از دست می رود .حتی توجه به اخرت و خدای متعال
موضوعات وب

امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 63091